piątek, 6 lipca 2012

Prolog


Nikt by nie chciał by być mną.Mną czyli siedem nastolatką April Dovson,biedną, mieszkającą w Londynie w starym i małym domu z rodzicami alkoholikami. Chodzę do szkoły jeszcze tydzień, pracuje w sklepie na głównej alei za dużo nie zarabiam ale mam bardzo miłego szefa.Kocham śpiewać i potrafię ale raczej nigdy nie odwarze się przed kimś zaśpiewać więc mam małe szanse na bycie gwiazdą, kocham również czytać. Jestem samotnikiem nie mam  przyjaciół,ani znajomych,jestem zamknięta w sobie nigdy się przed kimś nie otworzyłam ale to może dlatego ze nie miałam przed kim.Moich rodziców obchodzi tylko alkohol, często dochodzi do awantur, ale kiedyś byli inni, Do piętnastego roku życia rodzice opiekowali się mną, 
rozmawiali ale później tatę zwolnili z pracy zaczął pić i wciągną w to matkę.Mama parował w szkole jako nauczyciel ka ale gdy przychodziła do szkoły pijana wywalili ją, potem ja zaczęłam procować w sklepie Pan Whaston to mój szef a także dobry przyjaciel rodziny więc bez problemu mnie przyjął.Za rachunki płacą moi dziadkowie żeby mi pomóc bardzo ich kocham,za wyżywienie i swoje wydatki płacę ja.Na alkohol nigdy im nie dałam i nie dam ale gdy kończy im się ten trunek trochę trzeźwieją i idą pożyczać od znajomych,Wiele razy straszyli mnie że jak im nie dam pieniędzy to wywala mnie z domu ale ja to olewałam 
bo wiedziałam ze tego nie zrobią gdyby nie ja już dawno umarli by z głodu. Dużo razy próbowałam ich zaciągnąć na odwyk ale protestowali.Rodzice nazwali mnie April (kwiecień) bo urodziłam się w kwietniu 28 ale nie jestem pewna czy to dlatego.Ale dość o moich rodzicach.Nie uważam się za piękność
co każdy mi mówi ale brzydka tez nie. Wiele chłopków startował o do mnie ale ja ich spławiałam albo olewałam bo nie potrzebny mi chłopak na tydzień tylko na cały życie i żebym zakochiwała się w nim każdego dnia na nowo.


***
To jest na razie prolog jak bd 3 komentarze to dodam 1 rozdział ;)

9 komentarzy:

  1. Chce więcej <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy napiszesz 1 rozdział? Są już ponad 3 komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem wiem ale nie było mnie w domu spróbuje jak najszybciej ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. No pani M.M mogę powiedzieć że dobrze zaczełaś no ale chcę więcej. Wiesz ... a ja chcem :* przeczytać tamto stare ??? :) plissss!!! <3 Patrycja Malik ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani P.M nie wiem czy pani zasłużyła na tamto ? ^^

      Usuń