czwartek, 12 lipca 2012

5 rozdział

Miłego czytania:

Obudziłam się rano.Harry'ego nie było obok mnie i bardzo mnie to zdziwiło. Leżałam i myślałam gdzie on może być.Na zegarku było 12!''To ja tak długo śpie''-powiedziałam do siebie.Wstałam i podeszłam do walizki.Zdziwiło mnie to co zobaczyłam walizka była pełna nowych ciuchów, dodatków perfum i kosmetyków  a na nich leżała kartka wzięłam ją do ręki i przeczytałam "

Witam Kochanie!
To są dla ciebie nowe rzeczy, byłem rano na zakupach.
Myślę ze ci się spodobają Zayn pomagał mi wybierać.
Ubierz się w coś ładnego, będę po ciebie o 13 i zabieram cie gdzieś.
A i otwórz boczną kieszeń walizki.
Kocham Cię Harry. xx

Otworzyłam boczną kieszeń był w niej iPhone z białą obudową taką jak ma Harry.Ciuchy bardzo mi się podobały.Poszam się wykąpać a później ubrałam się w:

Siedział na łóżku była już 12.55.Do pokoju wszedł Niall
-April Harry już przyjechał.Bardzo ładnie wyglądasz
-Ok już zachodzę i dzięki. powiedziałam i zaszłam na dół za blondynem.Na dole czekał już Hazz.
-Kocham cie !-krzyknęłam i rzuciłam  się na niego
-Hahahahah-on zaczął się śmiać i mną kręcić
-To gdzie jedziemy-zapy6tałm gdy już mnie postawił
-A to niespodzianka
-Ok ok nie wnikam to jedzmy?
-Yhm  chodź-powiedział i złapał mnie za rękę.Wsiedliśmy do auta i ruszyliśmy a Harry włączył radio i leciała piosenka Eda Sheerana a ja zaczęłam śpiewać
-Co za zbieg okoliczności-powiedział loczek
-O co chodzi? -zapytał
-O nic 
-No mów 
-Oj dowiesz się na miejscu-powiedział i przez resztę drogi nie mówiliśmy nic do siebie. Jechaliśmy dość długo w końcu Harry zatrzymał samochód przed jakimś dużym budynkiem
-Jesteśmy-powiedział i wysiedliśmy z auta.Harry załapał mnie za rękę i weszliśmy do windy która była naprzeciwko wejścia.W windzie zapytałam
-Gdzie my jesteśmy?
-W naszej wytwórni
-A po co?
-Zobaczysz-powiedział i drzwi od windy się otworzyły. Wyszliśmy z niej i szliśmy długim korytarzem.Doszliśmy do jakiś drzwi Harry zapukał  weszliśmy do pomieszczenie i moim oczom ukazał się sam ....

***

To tak kochani mamy 5 wiem że krótki sorry xd .
Chyba domyślacie się kogo zobaczyła April ^^
I mam smutną wiadomość niestety jutro wyjeżdżam nad morze i nie będzie mnie do 22.07. Niestety nie będę miała tam neta więc nie będzie nowych rozdziałów.Ale nie martwcie się jak będę się nudzić będę pisać nowe rozdziały w zeszycie, później je przepisze i dodam :D
To do 22.07 pa ;*****

5 komentarzy:

  1. Będziemy tęsknić.. baw się dobrze <3 ;D
    Napisz nam DUŻO xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod tym Komentarzem :D ^^ miłej zabawy :)

      Usuń
  2. to jest świetne ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz to szyyyybko ! już nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam ale mam dużo spraw na głowie postaram sie jak najszybciej ;]

    OdpowiedzUsuń