środa, 29 sierpnia 2012

13 rozdział

UWAGA !
Założyłam nowego bloga! Prowadzę go razem z kuzynką.Dziękuje ci Natalia że się zgodziłaś ;*
Są na razie bohaterowie ale dzisiaj powinien ukazać się prolog^^
Zapraszam!

fight-love-suffer -NOWY

Miłego czytania :
Piosenka!

-Nie Harry!Nie da się nic z tym zrobić!Boje się!-zaczęłam bić go rękami w tors.
-Uspokój się-złapał mnie za nadgarstki-Nic mi nie będzie!
-Nie wierzysz mi?!-spojrzałam mu w oczy po czym odeszłam odwracając się palcami.
-Wierz ale jeśli ta Katheryn była chora, jeśli sobie to wszytko wymyśliła-powiedział podchodząc trochę bliżej.
-Nie masz pewności-odwróciłam się do niego przodem on stał metr ode mnie.
-To wynajmę detektywa!On wszytko sprawdzi dobrze?-podszedł i złapał mnie z ramiona.
-Ok ale dzisiaj zostaniesz ze mną.-powiedziałam a ona pocałował mnie delikatnie w czoło. Wziął mnie za rękę i poszliśmy na górę.Harry włączył jakiś film, w połowie usnęłam.

Następny dzień
Obudziłam się sama, znowu.Zeszłam na dół do kuchnie gdzie Harry już coś pitrasił.Usidłam naprzeciwko niego przy blacie.
-Dlaczego nigdy mnie nie budzisz?-zapytał gryząc kawałek jabłka które wzięłam z koszyka.
-Bo tak słodko śpisz że aż szkoda psuć takiego widoku.-powiedział szczerząc się
-Hahahah przestań.Co tam gotujesz?-zapytał zaglądając do patelni
-Dziś le mistrz Harry zaprezentuję omlet z serem czyli  omlet de fromasz (nie wiem jak to się pisze xd)-powiedział ze śmiesznym francuskim akcentem.
-Mmmmm
Zjedliśmy śniadanie później wstała reszta chłopków. Ogarnęliśmy się i pojechaliśmy do detektywa którego polecił na Louis.
-Skąd Louis zna tego detektywa?-zapytał gdy staliśmy przez wejściem do budynku w którym znajdowało się biuro detektywistyczne.
-Kiedyś wynajął go żeby śledzić swoją byłą-wyjaśni Hazz
-Po co?-zapytał zdziwiona
-Myślał że go zdradza.Ale ten niby kochanek okazał się bratem ciotecznym gejem.Gdy on się dowiedziała że kazał ją szpiegować zerwała z nim.-opowiadał gdy jechaliśmy windą.Biuro znajdowało się na 12 piętrze. Stanęliśmy przed drzwiami gdzie była tabliczka "Biuro Detektywa Stevena Clarka". Zapukaliśmy po czym usłyszeliśmy "proszę".Weszliśmy, biuro było w kolorach bladej zieleni.Na środku stało metalowe biurko przy którym siedział 50-letni mężczyzna.Za nim było wielkie okno przez które było widać ulice Londynu. Mężczyzna wskazał dwa miejsca przez biurkiem.Usiedliśmy a mężczyzna zapytał:
-W czym mogę pomóc?
-Więc-zaczął Harry-Chcemy żeby pan poszukał informacji na temat Pewniej kobiety.Nazywa się Katheryn Moon zmarła dnia 17.07.2012 tyle o niej wiemy-gdy Harry opowiadał Mężczyzna zapisywał coś w notatniku.
-Czego chcielibyście się dowiedzieć o tej kobiecie? Jest waszą rodziną?-zapytał detektyw
-Wszystkiego!-powiedziałam
-A jest z wami spokrewniona ?-zapytał ponownie mężczyzna
-Nie-opowiedział Harry.
-Dobrze proszę zostawić mi swój numer telefony jeżeli się czegoś dowiem zadzwonię do państwa.-powiedział mężczyzna a Harry wręczył mu swój numer.Gdy wyszliśmy z budynku zrobiło mi się lżej na sercu.Niedługo dowiem się czy to prawda. Wsiedliśmy do auta i pojechaliśmy do domu.Dzisiaj ma przyjść do nas Sammy.Harry już ją poznał ale reszta chłopków nie miała jeszcze okazji.Po 10 minutach dojechaliśmy do domu.W domu byli chyba wszyscy oprócz Liama.W salonie siedział Niall i Louis w kuchni urzędował Zayn. Przysiedliśmy się do nich.
-Gdzie byliście?-zapytał Niall  odrywając się od telewizora, Louis tez na nas spojrzał. Popatrzaliśmy na siebie z Harry'm, nie wiedzieliśmypowiedzieć.
-Na zakupach-palną 
-A gdzie macie zakupy-zapytał Louis
-Yyyyy-zaczęłam- nie było nic ciekawego-powiedział po czym usłyszeliśmy dzwonek do drzwi.Szybko wstałam i podbiegłam do drzwi.Otworzyłam i zobaczyłam Sammy.

***
Trochę podkręciłam, bo nie chce żaby wszystko była słodko i szczęśliwie czasami musi się co psuć.  Znowu 5 komentarzy = 14 rozdział ^^

Przypominam o Konkursie!

To tak konkurs polega na :
1.Napisaniu rozdziału.Rozdział nie musi mieć nic wspólnego z tym co teraz dzieje się w opowiadaniu, możecie napisać np. że Harry nie jest z April.Rozdział może być z perspektywy każdego nawet mamy April. Piszcie co chcecie.
2.Lub zrobić Charakterystykę nowego/nowej  bohatera/bohaterki musicie napisać :
Imię: 
Nazwisko: 
Wzrost
Waga: 
Miejsce urodzenie :
Data urodzenie: 
Wiek: 
Hobby: 
Charakter: 
Jak pozna April:

Wybiorę  jedną parce z każdej kategorii. Wygrane prace zostaną umieszczone pod rozdziałem, a wasz blog, lub strona nafacebooku,lub twtter, lub tumbrl przez kolejne 5 rozdziałów będzie rozpowszechniany pod rozdziałem.

Prace wysyłać na:   the.look.of.love@interia.pl   W temacie pisać  ''konkurs''  Prace można wysyłać do 2 września od dzisiajW wiadomościach proszę też umieszczać link do strony,bloga,twittera , tumblra  lub facebooka którego mam udostępnić na blogu.Każdy ma szanse!

9 komentarzy:

  1. To jest genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszzz chce wiedziec coo bedzie dalej <3 :*


    Luiza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie .. :) Tylko strasznie krotki ...

    Cludia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem przepraszam al;e trochę sie nie wyrabiam ale postaram sie pisać dłuższe i ciekawsze :D

      Usuń
  4. CLadia zgadzam sie z tb. Zreszta jak zwykle.. ;) Dziekuje za polecenie tego blogaaa jest genialnyyy :D Hahahah :D Nie ma to jak pisanie komentarzy z jednego kompa :D Dzisiejsza noc mam nadzieje bedzie nie zapomniana :P <3 Pozdrawiam autorke :P Pisz daej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Normalnie kocham Cię i Twojego bloga!!! <3 Kiedy następny? ;D
    ~Sisi

    OdpowiedzUsuń