niedziela, 26 sierpnia 2012

12 rozdział

Miłego czytania :

Piosenka !

-Co się dzieje April?-zapytał Hazz który właśnie wsiadał do samochodu.
-Nic.-powiedziałam zapinając pas.On i tak wiedział że kłamie.Dobrze mnie znał.
-Jak nie chce to nie mów-powiedział trochę ze złością i odpalił samochód.Od tamtej nocy gdy zrobiliśmy to z Harry'm, ciągle śni mi się Katherine, ciągle myślę o jej słowach "Byliśmy za sobą bardzo długo ale pewnego dnia go straciłam". Martwię się że starce Harry'ego na zawsze.Spojrzałam na wisior. Często go oglądam szukam jakiś wskazówkę ale nic nie znalazłam.Nawet dzisiaj, w dzień kiedy mam nagrywać swoją pierwszą piosenkę na płytę Eda nie daje mi to spokoju.Dojechaliśmy na miejsce.W windzie w ogóle się do siebie nie odzywaliśmy.
-Harry przepraszam.-złapałam go za rękę
-Nic się nie stało, ale w domu masz mi powiedzieć co cie tak martwi.-rozkazał a ja po cichu mu przytaknęłam.W studiu czekał już na nas Ed i jeszcze jakiś mężczyzna ale nie znam go.Od razu weszłam do pomieszczenia za szybą, wzięłam ze sobą jeszcze butelkę wody i tekst. Trochę się denerwuje jeszcze nigdy nie nagrywałam w tak profesjonalnym studio.Chłopak za stołem montażowym powiedział żebym założyła słuchawki.Usłyszałam pierwsze dźwięki piosenki. Zaczęłam śpiewać.Piosenka miała tytuł Don't talk to me Podobały mi się słowa, napisał je sam Ed  trochę przy pomocy Harry'ego.Przez cały czas gdy śpiewałam Harry Uśmiechał się i mówił "Good" Cieszyłam się może dzięki temu w  końcu spełnią się marzenie.W prawdzie większość się spełniła Harry,poznanie mojego idola.Jeszcze tylko wyleczenie rodziców z alkoholizmu.Od mojej wyprowadzki w ogóle  się z nimi nie kontaktowałam.Musze niedługo tam pojechać w końcu to moi rodzice.Po godzinie wszystko już było gotowe.Mój wokal świetnie posuwała do tej piosenkibardzo mi się podobała tak jak Harry'emu.Pożegnaliśmy się z Ed'em i pojechaliśmy do domu.Gdy tylko przeszliśmy przez próg.Harry zaciągnął mnie na kanapę a ja zaczęłam mu wszytko powiadać.O Katheryn. o wisiorku od niej o tym że ciągle mi się śnie i ze boje się że go stracę.Gdy to opowiadałam płakałam a Harry patrzył w podłogę i się zastawiał.
-Harry!-krzyknęłam przez łzy
-Przepraszam ale wiem już co powinniśmy zrobić.Więc.....

***
Foch forever! Przy 11 rozdziale nie było ani jednego komentarza.O co chodzi?źle pisze nie podoba wam się? Powiedzcie co mam zmienić!Sorry za taki krótki rozdział ale byłam trochę wkurzona.... 
Teraz 5 komentarzy = 13 rozdział

A i przypominam o konkursie :

To tak konkurs polega na :
1.Napisaniu rozdziału.Rozdział nie musi mieć nic wspólnego z tym co teraz dzieje się w opowiadaniu, możecie napisać np. że Harry nie jest z April.Rozdział może być z perspektywy każdego nawet mamy April. Piszcie co chcecie.
2.Lub zrobić Charakterystykę nowego/nowej  bohatera/bohaterki musicie napisać :
Imię: 
Nazwisko: 
Wzrost
Waga: 
Miejsce urodzenie :
Data urodzenie: 
Wiek: 
Hobby: 
Charakter: 
Jak pozna April:


Wybiorę  jedną parce z każdej kategorii. Wygrane prace zostaną umieszczone pod rozdziałem, a wasz blog, lub strona nafacebooku,lub twtter, lub tumbrl przez kolejne 5 rozdziałów będzie rozpowszechniany pod rozdziałem.

Prace wysyłać na:   the.look.of.love@interia.pl   W temacie pisać  ''konkurs''  Prace można wysyłać do 2 września od dzisiajW wiadomościach proszę też umieszczać link do strony,bloga,twittera , tumblra  lub facebooka którego mam udostępnić na blogu.Każdy ma szanse!


6 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz *-* czekam na następny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super czekam nn xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebisty czekam na nastepny a chodzi o to ze 13 komentarzy to 13 rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalej dalej .. :D Boo chce mi sie czytac :P



    Cludia ;)

    OdpowiedzUsuń