sobota, 4 sierpnia 2012

8 rozdział


Miłego czytania:

Drzwi otworzyła nam mama Harry’ego, znaczy tak przypuszczam chodź i tak wygląda młodo.
-No nareszcie jesteście
-Cześć mamo-powiedział z uśmiechem Harry i złapał mnie za rękę-To jest właśnie April
-Ochhh jaka śliczna dziewczyna miałeś racje Harry.
Dzień dobry-uśmiechałam się.Mama Harry’ego poszła nakrywać do stołu a ja z Harry’m poszliśmy do jego pokoju.Pokój była niewielki, ściny kolory niebieskiego. Naprzeciwko drzwi stało łóżko pod oknem, kilka pułek i szafa. Położyliśmy się na łóżku.
-Wiesz chciałbym żaby nasz syn miał taki pokój-powiedział Harry przerywając cisze a mnie to zatkało.
-Czekaja czekaj „nasz syn“?
-No tak znaczy kiedy już wyjdziesz za mnie, biedzimy mieszkać w wielkim domu z mnóstwem kotów i biegających dzieci-wyszczerzył tez swoje zęby
-Hahahah  nieźle to zaplanowałeś tylko jest jedno ale... chyba  będę chciała za ciebie wyjść-wstałam z łóżka i pokazałam mu język.
-Ty nie masz nic do gadania-złapał mnie od tylu za biodra i zaciągną znowu na łóżko-Teraz mi nigdzie nie uciekniesz-powiedział siedzą na mnie i całując mnie bardzo delikatnie.Może to i dobre plany, hahahaha  będę żoną Styles'a.
-Dzieci zachodzicie już wszystko gotowe!-krzyknęła mama Harry’ego z dołu a ja popatrzyłam na loczka wzrokiem mówiącym “ koniec złaź!“.Harry zaśmiał się i nie chciał w ogóle ze mnie zejść więc zaczekam go łaskotać a on oczywiście zaczął się śmieć tak głośno że chwila później mama loczka stała już w drzwiach  się nam przyglądała.
-Koniec zabawy, idziemy już
-Dobrze-powiedzieliśmy jednocześnie i poszliśmy za mama Harry;ego.Jedliśmy w trojkę bo ojczym Harry’ego nie mógł się zjawić.Mama loczka pokazała mi zdjęcie małego Harry’ego była bardzo słodkim dzieciakiem. Pogadaliśmy jeszcze trochę i w końcu opuściliśmy dom Harry’ego i pojechaliśmy w stronę domu.w Domu byli chyba wszyscy oprócz Zayna, siedzieli i oglądali telewizje w salonie.My poszliśmy na górę od razu rzuciliśmy się na łóżko.Leżąc Harry przyglądał mi się i wziął do reki wisiorek który dostałam od Katheryn.Przeczytał za było na nim wy grawerowane i popatrzył mi w oczy.
-Skąd masz ten wisiorek?
-Yyy... Dostałam-nie wiedziałam co mu od powiedzieć
-Od kogo?
-Pamiętasz tę kobietę co siedziała na ławeczce przy grobie dzisiaj.To jest córka mojej ciotki i dała mi go na pamiątkę.-skłamałam
-Rozumiem-popatrzył znowu na wisiorek i go otworzył- Nasze zdjęcie.-i znowu skierował swój wzrok na mnie.
-Tak wstawiłam je tam- powiedział dość skrępowanym głosem nie wiedziałam co powiedzieć.
-Ok skarbie ja idę pod prysznic, chcesz iść ze mną?-uśmiechną się szeroko biorąc ręcznik z szafki.
-Chyba sobie sam poradzisz-powiedziałam szczerząc się tak jak on.Zrezygnowany Harry ruszył w stronę łazienki.Ja wzięłam do ręki mój telefon i popatrzyłam na tapetę, czarno białe zdjęcie Harry’ego .Kocham to zdjęcie wygląda na nim tak niewinnie.
Po chwili Harry wyszedł z łazienki. Wszystko było by spoko  gdyby nie to ze wyszedł nagi!
-Harry!-krzyknęłam i zakryłam oczy rękami
-Tak?
-Ja tu jestem!
-Wiem i co?
-I to że wyszedłeś sobie z łazienki nagi, ja do takich widoków nie mam na o dzień!
-Oj nie martw się przywykniesz.
-Yhy tak ale proszę cie zakryj się chociaż ręcznikiem
-Dobrze.Już możesz patrzeć
-Dziękuję-powiedziałam i wskazałam miejsce obok żeby się koło mnie położył.Wskoczył na łóżko i boją mnie ręką ja się w niego wtuliłam
-Kocham cie wiesz?-powiedziałam
-Wiem skarbie-od powiedział i pocałował mnie w głowę.

***

Wiec jest 8 rozdział.Sorry że tak długo ale nie potrafiłam skleić słów.Jak wam się podoba nowy wygląd strony? Mam do was pytanie: Jak myślicie jak potoczą się dalsze losy Harry’ego i April? Piszcie w komentarzach ; )

4 komentarze:

  1. Awww!!! *___* Jest genialny.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym zdjęciu nie ma April i Herrego tylko jest ta pani starsza i jej "chłopak" w młodości, Dobrze się domyślam ?

    OdpowiedzUsuń