czwartek, 23 sierpnia 2012

11 rozdział


Na wstępie chciałam was bardzo przeprosić że tak długo nic nie dodawałam, ale nie miała internetu.W nagrodę zorganizuję KONKURS!Szczegóły pod rozdziałem.A i jeszcze jedno przy każdym Rozdziale będę teraz dodawać piosenkę dzięki niej będzie się wam lepiej czytać ; )
Miłego czytania:
                           
Piosenka !

Zobaczyłam spory pokój. Naprzeciwko mnie stał niewielki stół na którym stały palą się świece,butelka czerwonego wina, talerze,sztućce itp.Po lewej stronie stało wielkie dwu osobowe łoże na którym było pełno płatków róży.Po prawej były jakieś drzwi.Za stolikiem stali chłopcy.Wszyscy w garniturach i krawatach oprócz Harry'ego.On miał na sobie białą koszule z czerwoną muszką do tego niebieskie dżinsy.Wyglądał bardzo seksownie.Niall  wziął do reki gitarę i znaczą grać pierwsze nuty WMYB.Liam i Zayn  zaśpiewali już swoje zwrotki.Przeszedł czas na solówkę Harolda, podszedł do mnie cały czas śpiewając, złapał mnie za ręce i patrzył prosto w oczy.Fuck!Jakie on ma zajebiste oczy!-powiedział a raczej wykrzyczałam myślach.On się słodko uśmiechną, tak jakby czytał mi w myślach.Gdy skończyli już piosenkę chłopaki
wyszli a ja z Harry'm usiedliśmy przy stole.Harry nalał nam wina i zaczął :
-Za nas-uniósł kieliszek i stukną nim w mój
-Za nas -powtórzyłam.. Napiłam się trochę i odstawiłam kieliszek.Po chwili do pokoju wszedł Louis z dłoniach trzymał dwa talerze,przebrany był za kelnera.
-Oto kurczak z warzywami gotowany na parze przez mistrza Liama-powiedział na końcu trochę się zaśmiał. Zaczęliśmy jeść,kurczak był prze pyszny.Louis zabrał talerz a my zaczęliśmy rozmawiać.Nawet nie wiem o czym ciągle nie mogłam się oprzeć Harry'emu tak bardzo go pragnęłam.
-April!Słuchasz mnie-powiedział trochę głośniej
-Tak tak.-powiedział i próbowałam się opanować
-April  muszę ci o czymś powiedzieć-zaczął i złapał moją rękę,widać było ze się denerwuje-ale najpierw muszę wiedzieć czy mi ufasz?
-Harry kocham ie i ufam cie w 100%.-powiedział ściskają mocno jego dłoń.
-Dobrze więc.Dziś w studiu odwiedził nas Simon(dla tych co nie wiedzą opiekun chłopków w X-f), poprosił żebym z nim na chwile porozmawiał.Powiedział że dowiedział się ze Caroline (dla tych o nie wiedzą Caroline Flack była Harry'ego) rozpowiada ze jest w ciąży-złapał mnie za druga rękę-I że ja jestem ojcem dziecka.-To co usłyszałam zabolało mnie.Caroline?!Co to stara kurwa chce od nas? Przecież Harry już dawno z nią skończył.. a jeżeli nie?Jeżeli to prawda?Nie to niemożliwe.Zabrałam ręce.
-Harr..-zaczęłam
-Czekaj zanim coś powiesz proszę uwierz mi ona to zmyśliła.To co była kiedyś już skończone teraz jesteś ty.Ja nawet z nią tego ie robiłem.-powiedział już prawie przez płacz.Harry jest bardzo wrażliwy.Jego mam opowiadała mi ze gdy miał 14 lat i zerwała z nim dziewczyna płakał przez dwa dni.Mówiła tez że jest bardzo romantyczny i w tym się nie myliła na pewno.
-Ale Harry ja i wierze.Kocham cie i wierz ci.wstałam, podeszłam do niego i zaczęłam go całować.Harry też wstał. Całowaliśmy się bardzo namiętnie. Zaczęłam rozpinać Hazzie koszule ciągle się całując,nagle Harry przez pocałunek podszedł do drzwi i zamkną je na klucz.
-Dla bezpieczeństwa-powiedział szczerząc się. Usiadłam na łóżku Harry stał przed mną i  łobuźersko się uśmiechną. Pociągnęłam go za koszule po chwili leżeliśmy na łóżku.Usiadłam na nim całując go po szyi i rozpinając mu koszule, a on w tym czasie walczył z suwakiem od sukienki,Gdy gdy pozbyliśmy się wszelkiej garderoby robiliśmy bardzo niegrzeczne rzeczy ^^.

RANO
Moim pierwszym widokiem z rana były oczy Harry'ego.Patrzył na mnie i się uśmiechał.Ja dałam mu buziaka w usta na powitanie.
-Harry a tak w ogóle ten pokój jest....
-Jest do randek.Ja i chłopaki przy prowadzamy to swoje dziewczyny i gdy chcemy byś sami.-dokończył.
-A więc tu robi się niegrzeczne rzeczy-uśmiechnęłam  się łobuźersko a Harry głośno się zaśmiał.Wstałam z łóżka byłam w bieliźnie więc założyłam koszule Loczka i wyszłam z pokoju.W domu chyba niego nie było. Zaczęłam robić śniadanie. Wyjęłam jajka z lodówki do jajecznicy.Gdy smarzyłam jajka poczułam  ręce na swojej tali.Po zapachu rozpoznałam ze to Harry, on pachnie tak męsko. Popatrzyłam w górę i znowu natrafiłam jego oczy. Pocałowałam go w usta i pomyślałam ze to najlepsza noc w moim życiu.

***

To tak konkurs polega na :
1.Napisaniu rozdziału.Rozdział nie musi mieć nic wspólnego z tym co teraz dzieje się w opowiadaniu, możecie napisać np. że Harry nie jest z April.Rozdział może być z perspektywy każdego nawet mamy April. Piszcie co chcecie.
2.Lub zrobić Charakterystykę nowego/nowej  bohatera/bohaterki musicie napisać :
Imię: 
Nazwisko: 
Wzrost
Waga: 
Miejsce urodzenie :
Data urodzenie: 
Wiek: 
Hobby: 
Charakter: 
Jak pozna April:


Wybiorę  jedną parce z każdej kategorii.
 Wygrane prace zostaną umieszczone pod rozdziałem, a wasz blog, lub strona na facebooku,lub twtter, lub tumbrl przez kolejne 5 rozdziałów będzie rozpowszechniany pod rozdziałem.

Prace wysyłać na:   the.look.of.love@interia.pl   
W temacie pisać  ''konkurs''  
Prace można wysyłać do 2 września od dzisiaj
W wiadomościach proszę też umieszczać link do strony,bloga,twittera , tumblra  lub facebooka którego mam udostępnić na blogu.
Każdy ma szanse!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz