środa, 8 sierpnia 2012

9 rozdział


Miłego czytania:

Gdy otworzyłam oczy, zamiast Harry’ego leżała kartka a na niej coś jeszcze. Wzięłam kartkę do ręki.Pisało na niej:

Witaj Kotku!
Jak się spało? Przepraszam że mnie przy tobie nie było jak się obudziłaś ale pojechaliśmy z chłopakami do studia.Nie chciałem cie budzić bo tak słodko spałaś a w studio pewnie byś się nudziła.Masz dom dla siebie. Zostawiłem ci moją kartę kredytową, możesz ją wydać na co chcesz.Nas nie będzie do 19.Kocham Cię.

Harry

P.S. Tylko proszę nie sprowadzać mi żadnych chłopaków do domu xD

Jak zawsze słodki i głupkowaty Styles-pomyślałam i usidłam na brzeg łóżka-więc mogę robić co chce hmm wiec zacznę od prysznica.Podeszłam do mojej walizki ale nic w niej nie było tylko kolejna kartka pewnie od Styles’a.

A i twoje ciuchy przeniosłem do komody którą przywieźli dzisiaj rano.Jeżeli jej nie za uwarzyłaś stoi obok drzwi od łazienki.

Harry


Rozejrzałam się po pokoju.Obok drzwi stała mała biała komoda z pięcioma dużymi  szufladami.Uchwyty i akcenty były koloru złotego.W środku wszytko było poukładane. Wyjęłam czarne materiałowe leginsy,piały top, granatowy sweterek i bieliznę.Poszłam do łazienki i rozpoczęłam relaks.Letnia woda sprawiała że aż mi ciarki przechodziły. Uwielbiam długie prysznice.Po 25 minutach kąpieli wyszłam z pod prysznica zawinęłam włosy ręcznikiem.Przebrałam się, wzięłam telefon z półki obok łózka i zeszłam na dół w celu zjedzenia śniadania.Na blacie kuchennym stała miska a obok karteczka.Achh ten Styles tak się troszczy.

Więc witam ponownie.Przygotowałem ci śniadanko, płatki z mlekiem.Wiem że za bardzo się nie wykazałem ale poczekaj do wieczora mam niespodziankę.

Harry

Ciekawe ile jeszcze jest takich liścików.Hahaha  kocham  tego wariata. Wzięłam miskę z blatu, poszłam do salony i włączyłam telewizor. Jadłam swoje śniadanko i skakałam po kanałach.Na jednym gadali coś o Harry’m więc zostawiłam na tym kanale.
-Harry Styles członek brytyjskiego zespołu One Direction i jego nowa śliczna dziewczyna.Z tego co wiem nazywa się April Dovson.Jak widać ze zdjęć(pokazali nasze zdjęcia gdy na pierwszej randce spacerowaliśmy po parku).Ciekawe jak zareagują fanki Harry’ego.Czy ten związek jest stały czy na  tydzień-powiedział prezenter a we mnie już się coś gotowało.
-Na zawsze-krzyknęłam i zmieniłam kanał. Poczułam wibracje w kieszeni sweterka, odstawiłam miskę na stolik, wyjęłam telefon , zobaczyłam że Harry dzwoni więc odebrałam.
-Hej Harry
-Witam moją księżniczkę.Jak się spało?
-Dobrze ale obudzenie się było gorsze bo nie było ciebie.
-Przykro mi ale musieliśmy pojechać do studia Paul nam kazał.
-Już dobrze nic się nie stało.Hahaha  podobają mi się te twoje karteczki.
-Widzisz ja wiem jak zauroczyć kobietę.
-Hahahah, a tak w ogóle co ta za niespodzianka?
-A dowiesz się w swoim czasie.
-Harry!Powiedz!
-Hahaha nie!
-Foch!
-Tez cie kocham.Przepraszam muszę już kończyć kocham cie pa..
-Ja też.Pa-i rozłączyłam się
Zjadłam do końca płatki umyłam po sobie miskę i poszłam na górę do naszego pokoju.
Dawno nie siedziałam na Facebook’u i Twitter’rze. Wzięłam laptopa ze stolika naprzeciwko uszka i usidłam na fotelu.Zalogowałam się najpierw na TT.Chyba fanki odnalazły mnie na TT bo ma prawie 28 tysięcy obserwujących a przedtem miałam około setki.Dużo osób do mnie napisało ale nie chciał tego czytać nie chce żeby zazdrosne fanki zepsuły mi dzień.Zalogowałam się na FB i było to samo.Nudziło mi się więc puściłam sobie One Thing i zaczęłam skakać po całym pokoju.Gdyby mnie teraz Harry zobaczył pomyślał by ze ma dziewczynę wariatkę.W końcu się zmęczyłam i położyłam się na łózko. wyjęłam iPhona żeby sprawdzić która godzina była 11.13.Co ja będę dzisiaj robić-pomyślałam i zaczęłam bawić się swoim łańcuszkiem.Otworzyłam zawieszkę i przyglądałam się naszemu zdjęciu.Bardzo mi się ono podoba, nawet nie wiem kiedy było zrobione. Zamknęłam wisior i popatrzyłam w sufit.Jeszcze nie miałam okazji zwiedzić do końca tego domu.Szybko się zerwałam i ruszyłam w stronę drzwi. Postanowiła po oglądać pokoje reszty chłopaków.Mój i Harry’ego była na końcu korytarza.Weszłam do pokoju po mojej prawej.Pokoju wyglądał bardzo słodko.Wszędzie były zdjęcia Niall’a i jego mamy.Nad łóżkiem była wielka flaga Irlandzka.Rozejrzałam się trochę po pokoju i poszłam do następnego.Ten chyba należał do Liama bo na komodzie stało wiele zdjęć Danielle.Na łóżku leżała lalka Hudego z Toy Story.Weszłam do następnego, było w nim trochę porozrzucanych t-shirtów w paski.Obok łóżka była szafka nocna na której stało zdjęcie Harry’ego i Louis’a i podpisane „Larry“ i obok zdjęcie Eleanor dziewczyny Louisa.Harry mi o niej opowiadała sam poznał ją z Louisem.Weszłam do ostatniego pokoju na piętrze czyli ten musi należeć do Zayn’a.Jego pokój za bardzo się nie wyróżniał oprócz tym ze jako jedyny miał własną garderobę w której wisiało chyba ze 100 bejzbolówek.Skończyłam zwiedzanie pokoju chłopków, chyba się nie obraża ze od nich weszła.Zeszłam na dół.Na dole nie ma nic ciekawego wszędzie była.Salon,kuchnia,toaleta i drzwi które są zamknięte na klucz.Ciekawe co tam jest?Może ukrywają tam kosmitę xD niee. Musze zapytać Harry’ ego co tam jest.Znowu zaczęłam się nudzi.Konie siedzenia w domu idę na miasto.Poszłam na górę się przebrać wybrałam Bluzkę z flagą UK, skórzana czarną kurtkę, podarte jasne dżinsy i buty na szpilce.Przebrałam się, wzięłam kartę kredytową Hazzy i  wyszłam z domu.Pogoda była w sam raz nie za ciepło nie za zimno. Ruszyłam w stronę centrum.Doszłam do pewnej Galerii.Weszłam do pierwszego sklepu.Nie zamierzałam nic kupować miała dużo ciuchów.Oglądałam sukienki, jedna wpadła mi w oko.Była naprawdę ładna.Poszła ją przymierzyć.Pasowała idealnie.Wyszła z przymierzalni żeby przejrzeć się w większym lustrze.
-Bardzo ładna sukienka, bardzo i pasuje-powiedziała dziewczyna na oko w moim wieku,raczej tu nie pracowała.
-Dzięki.Jestem April-podałam jej rękę. Chodź to do mnie nie podobne nie szukałam nigdy  znajomych, chodź teraz myślę ze potrzebuje przyjaciółki, której mogła bym się wygadać. Przecież nie będę mówić Harry’emu o damski rzeczach.
-Jestem Samantha, ale znajomi mówią mi Sam.-uścisnęła moją dłoń.
-Nie wiem czy kupi tą sukienkę, bardzo mi się podoba..
-Kup ją.Harry’emu na pewno się spodoba.
-Co?! Skąd wiesz...

Nowy Bohater:

Imię : Samantha
Nazwisko: Perry
Wzrost:169cm
Waga:50kg
Miejsce urodzenia:Londyn, Wielka Brytania
Data Urodzenia:03.08.1995r.
Wiek:17 lat
Hobby: Zawiązywanie nowych znajomości.
Charakter:Bardzo miła i odważna dziewczyna.Bardzo się śmieje i dużo mówi.Ma wielu znajomych ale żadnych przyjaciół.Mieszka z rodzicami i bratem w Londynie.Lubi chodzić na imprezy ale z umiarem, nie pije zbyt dużo alkoholu. .Jeszcze nigdy się nie zakochała.

***
Dodałam ankietę! Pomóżcie bo nie wiem czy mam założyć drugiego bloga a mam bardzo fajny pomysł na niego, ale oczywiście tego nie zostawię dalej będę go prowadzić.Co myślicie o tym rozdziale?Mi sie nawet podoba. Proszę o komentarze chce poznać wasza opinie :)


6 komentarzy: