wtorek, 14 sierpnia 2012

10 rozdział


Miłego czytania:

-Dziewczyno!Ciebie zna cały świat!Każdy wie że chodzisz z Harry’m Styles’em,że mieszkacie razem w domu chłopków.-powiedziała a raczej wykrzyczała Sam
-Hmmm no w sumie,dzisiaj sama siebie widziałam w telewizji.Ok, powiedz kupić ją?-poprosiłam o rade.Sukienka bardzo mi się podobała.Była w stylu małej czarnej.Z koronkowego materiału i z czarnym paskiem z błyszczącym srebrną klamerką.
-Oczywiście!A powiesz o to za okazja?-dopytywała dziewczyna
-Hmm nawet nie wiem.Harry ma dla mnie niespodziankę więc wole dmuchać na zimne.Może pójdziemy na kawę ?
-Bardzo chętnie.Idź zapłać a ja czekam przy wyjściu.-powiedziała Sam i ruszyła w stronę wyjścia a ja w stronę przymierzalni.Szybko się przebrałam i poszłam od razu do kasy.Gdy stanęłam w kolejce,a było przed mną chyba ze trzy osoby.Spojrzałam na metkę.
Sukienka nie była tania i trochę się dziwnie czuje ze wydaje jego pieniądze.
-Mogę prosić.- powiedziała kobieta za kasą ręce żebym podała jej sukienkę.Przez chwile się zawahałam, ale w końcu oddałam ją kobicie,i od razu dałam kartę Harry’ego.Wyszłam ze sklepu wzrokiem szukają Sam stała przy barierce obok schodów.Kierowałyśmy się w stronę Starbucks’a.
 Usiadłyśmy przy stoliku i przeglądałyśmy menu.Po chwili przyszedł kelner po nasze zamówienia.Ja zamówiłam caffe latte a Sam caffe macchiato.Czekając na zmówienia rozmaiłyśmy o Harry’m.Sam pytała o wiele rzeczy nie tylko o Harry’ego ale i o resztę chłopków.
-Ok a teraz coś o tobie.-powiedziałam do dziewczyny  chcą zmienić temat.

-A co o mnie jest ciekawego? Mieszkam z rodzicami i bratem niedaleko galerii.Kocham poznawać nowych ludzi, ale nie mam przyjaciół.Mam takie marzenie, znaleźć ludzi którym będzie na mnie zależeć, żeby mnie wspierali takich prawdziwych przyjaciół...-jej dialog przerwała kelner który przyniósł nam zamówienie.
-Wiesz miała dokładnie tak sam dopóki nie spotkałam Harry’ego ty też kogoś w końcu znajdziesz.A co do przyjaciół my możemy się za przyjaźnić tylko jeśli chcesz?-za proponowałam.Sm popatrzyła na mnie, wstała ze stolika ja nie wiedząc o robić tez wstałam a ona po chwili mnie przytuliła.
-Jeszcze nigdy nikt nie była dla mnie taki miły.Wszyscy moi znajomi, zawsze odmawiali przyjaźni ze mną, mówili ze jest dziwna gdy pytałam dlaczego tak umarzają od powiedzieli ze za dużo gadam.-powiedziała mi do ucha.Sam dużo mówi, ale mi to nie przeszkadza lubię jej słuchać ma taki miły głos.Usiadłyśmy z powrotem na naszym miejscach ale tym razem w ciszy.Sam patrzyła na mnie, czułam jej wzrok na sobie ja wtedy bawiłam się słomką od kawy.
-Bardzo ładny wisiorek-powiedziała w końcu Sammy.Sammy tak, będę ją tak teraz nazywać.
-A tak to pamiątka.-powiedziałam
-Co jest w środku-dopytywała dziewczyna.Dlaczego każdy się na niego patrzy, nic w nim wyjątkowego nie ma, znaczy dla nich dla mnie jest wyjątkowy.Ja otworzyłam wisior zdjęłam go i pokazałam Sammy.
-To bardzo słodkie-ja się tylko uśmiechnęłam i wzięłam łuk kawy. Posiedziałyśmy jeszcze trochę w kawiarni i wyszłyśmy z Galerii.Zaprosiłam Sammy do siebie, oczywiście pod namową się zgodziła.Po drodze do domu wymieniłyśmy się numerami i dużo się wygłupiałyśmy.Wpuściłam Sammy do domu, jej pierwsze słowo gdy zobaczyła dom było „wow“.Oprowadziłam ją domu w końcu usiadłyśmy w salonie.Zrobiłam nam herbatę coś do jedzenia i zaczęłyśmy plotkować.Nareszcie mogłam pogadać z kimś od damskich sprawach i kimś kogo to interesowało.Bo ja ostatnio przed snem opowiadałam Harry’emu w co się jutro mam zamiar ubrać on sobie zasną.Po godzinie Sam musiała pójść do domu.Zostałam w domu a chłopaki mają  przyjechać dopiero za dwie godziny. Wyjęłam telefon z torebki i wybrałam numer do Loczka.
-Hej skarbie
-Hej możesz rozmawiać?
-Jasne co tam ?
-A była dzisiaj w galerii kupiłam nową sukienkę, powinna i się spodobać.
-Świetnie ubierz się w nią dzisiaj przed moim przyjściem
-A to dlaczego?
-Zobaczysz.Co tam jeszcze robiłaś?
-Poznałam fajną dziewczynę.Sammy, może jutro się z nią poznasz zaprosiłam ją do nas.
-Ok
-A ty co dzisiaj robiłeś?
-Hmmm nagrywanie,przerwa,nagrywanie,lunch i znowu nagrywanie.
-Hehe czyli  pracowity dzień.Harry czekam na ciebie o 19
-Dobrze to pa
-Pa-i się rozłączyłam.Poszłam na górę wsiąść prysznic.Po umyciu siebie i włosów zawinęłam włosy w ręcznik,przebrałam się w bieliznę i zaczęłam suszy włosy. Następnie wróciłam na dół po sukienne. Założyłam mój nowy nabytek, zakręciłam lekko włosy, pomalowałam się i byłam gotowa.Ale do czego?Co ten Styles wy kombinował?Wiele można się po nim spodziewać.Była za dwadzieścia 7.Położyłam się na naszym łóżku. Usłyszałam jak dzwoni mój telefon,zbiegłam na dół i odebrałam w ostanie chwili.
-Halo?
-Witaj kotku
-Bo hej za ile będziecie?
-A już jesteśmy tylko musisz oś dla mnie zrobić.
-Tak?
-Gdzie jesteś?
-W salonie
-To idź na górę do naszego pokoju i zaczekaj tam zaraz ktoś po ciebie przyjdzie-ja w tym czasie zrobiłam to co mi kazał loczek
-Ale po co, kto ma przyjść?
-Ciii zaraz się dowiesz tylko czekaj pa.-i się rozłączył.
Chodziłam w kółko po pokoju z 10 minut, chciał już zadzwoni do Harry’ego ale ktoś zapukał drzwi
-Proszę.-powiedziałam i podeszłam bliżej drzwi
-Witam czy pani April Dovson?-zapytał Niall z dziwną powarzoną miną, w ogóle do niego ona nie pasowała. Ubrany w czarny  garnitur z czarnym  krawatem.To dziwne bo przecierze wiedział ze to ja po co pytał.
-Yyy tak-powiedział nie wiedząc o co chodzi.
-Proszę za mną-obróciła się na pięcie a ja poszłam za nim.Próbowałam coś od niego wyciągnąć co się dzieje ale ten patrzyła ze swoją pomarzną miną przed siebie i udawał ze nie słyszy.Gdy byliśmy już na parterze Niall  zaprowadził mnie przed drzwi pokoju który był wcześniej zamknięty na klucz.Niall otworzył przed mną drzwi a moje oczy ujrzały...

***
Hmmm To jest 10! Podoba wam sie rozdział? Następny będzie niedługo, ale musi być 7 Komentarzy ^^

13 komentarzy:

  1. kocham twojego bloga!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz WIELKI talent *____*

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na następny. super :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ej przerywac w takim momencie jest nie dopuszczalne udusilabym cie ale zabardzo kocham to opowiadanie ciebie za to w jaki sposob piszesz hahahh :D .... super rozdzial powodzenia w kolejnych :)..x.
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww!!! jest 7 komentarzy ;) dajesz kolejny rozdzial ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super , czekam na następny ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie czyta się twój blog.


    http://littletolove.blogspot.com/
    zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog!!!

    +zapraszam do mnie ( dopiero zaczynam tego bloga): http://onegirl-onedream-oneband.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń